Cui pe cui se scoate

Atunci cand am febra musculara imi vine sa dorm non-stop. Cred ca acesta este modul muschilor de a se reface. Nu am chef de nimic pentru cel putin doua zile si nu imi doresc decat sa zac si sa astept sa treaca. Dar cum cui pe cui se scoate, cea mai buna varianta prin care pot scapa de ea cu repeziciune e sportul. Aspirina nu a dat niciodata roade la mine in situatia aceasta. Cred ca e mai degraba un placebo decat sa aiba vreo actiune reala asupra durerii si acumularii de acid lactic din muschi.

Asa ca am fost din nou la sala, tot la alergat,  am ars pe undeva pe la 700 de calorii intr-o ora (cam 8.9 km). „Asa putin?” ma intreaba naiva o prietena care nu are de-aface cu sportul sau cu miscarea in general (e drept, nu are nevoie sa slabeasca, are 48 de kile, dar totusi…) si nu stie cat de mult efort trebuie sa depui sa arzi acolo niste calorii.

Daca le masori, de exemplu in ciocolata, da, atunci e putin. E o tableta de Milka + 1 pachet de Oreo sau ce mai vreti voi. In mintea mea caloriile arse le asemuiesc cu mancarea pentru ca ma motiveaza sa nu mai „inhalez” dulciuri. Cand ma gandesc cum mi-am dat sufletul pe banda aia si cat de tare am tras de mine pentru 500 de calorii, parca nu mai mananc cu atata usurinta o ciocolata intreaga de una singura (si daca o fac, macar intra cu noduri )

🙂

Leave a comment